donderdag 27 juli 2017

Kerstkaartje in Juli

Hoi allemaal,

Hebben jullie al genoeg kerstkaarten voor dit jaar? Nou, ik nog helemaal niet! Daarom heb ik vandaag voor jullie een lief klein kerstkaartje gemaakt. Het is er één geworden in niet traditionele kleuren.


Om dit kaartje te maken heb ik eerst op het internet een leuk plaatje van een kerstboom opgezocht. Daarna heb ik een stuk hagelwit cardstock genomen van 14 x 9 cm en de kerstboom uitgesneden met mijn Silhouette Cameo. Het Papicolor cardstock leent zich uitstekend om gesneden te worden met de Cameo.

Hierna heb ik stuk hagelwit cardstock van 15 x 20 cm genomen en deze dubbel gevouwen. Een stuk zalmroze cardstock van 14,5 x 9,5 cm heb ik hierop geplakt en daar bovenop het kaartje met de kerstboom.

Daarna nog een kersttekstje gestempeld op een stuk zalmroze cardstock van 2,5 x 6,5 cm, waarvan ik de hoekjes afgerond heb met een hoekpons, en deze samen met een stukje wit lint op de kaart geplakt. En als finishing touch heb ik de kerstboom versierd met kleine plakparels.

Hieronder nog even op een rijtje het gebruikte Papicolor papier:
- Cardstock Original Hagelwit (No. 298930)
- Cardstock Original Zalmroze (No. 298925)

Nog een hele fijne donderdag en tot de volgende keer.

1 opmerking:

Linda zei

Mooi kaartje en deze kleuren kunnen toch ook prima voor kerst, heeft wel wat chique's
gr Linda