vrijdag 7 juli 2017

Bloesem

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje die ik gemaakt heb met het mooie papier van Papicolor.


Dit zijn de gebruikte papiersoorten van Papicolor:




Werkwijze:

Snij een dubbele kaart mosgroen van 13 x 17 cm en een enkel groen van 10,5 x 14,5 cm
Snij enkel wit van 12,5 x 16,5 cm en 10 x 14 cm
Snij enkel rose van 12 x 16 cm


Dit is de dubbel gevouwen kaart


Bewerk al je randjes met distress inkt.


Bewerk het kleinste witte karton met een embossingmal.


Plak alles als voorbeeld op elkaar.


En dit is de kaart. Ik heb mooie mallen van JoyCrafts gebruikt en een plaatje van Gerda's Hobbyshop.





Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.



2 opmerkingen:

Crealientje zei

Hele mooie kaart!
Prachtig papier.
Mag ik vragen waar komen de pen punten vandaan?
Alles past heel mooi bij elkaar.
Fijn weekend en groetjes Crealientje.

sjanie zei

Oh, wat mooi!

Groetjes, Sjanie