zaterdag 29 juli 2017

Een berichtje voor jou

Vandaag voor jullie mijn laatste bijdrage voor het Papicolor Designteam.
2 maart 2013 maakte ik mijn eerste blogpost, vind je het leuk om al mijn bijdragen nog eens op een rij te bekijken, klik dan hier! Met veel plezier heb ik kaarten en andere projecten voor jullie gemaakt, nu is het tijd voor een andere uitdaging...


Bewerk een Oud Hollandse dubbele kaart aan de voorzijde met Distress  Oxide Broken China en Nuvo mousse door dit op je craftsheet aan te brengen en je kaart hierin te deppen, droog met je heatgun. Stempel met Weathered Wood de alfabet achtergrond stempel met de 'tweede afdruk techniek' (stempel eerst op een briefje en dan de tweede afdruk op je kaart) Bewerk een aquarel kaart of een stuk Anjerwit met een embosfolder en bewerk dit op dezelfde manier, spons bij met Walnut Stain. Stans een cirkel aan de onderkant en plak de kaart op je Oud Hollandse kaart, knip de zijkant op maat.


Stans uit zwart een Typewriter en bewerk deze met Metallic Wax en Inka Gold. Het kleine hartje stempelde ik op de nieuwe grijze kleur Taupe, past hier mooi bij! Stans blaadjes uit Recycled Kraft Groen en een bloemetje uit de nieuwe blauwe Petrol kleur!


Op het inspiratieblog van Marianne Design stond gisteren een soortgelijke kaart met dezelfde materialen, hier zie je de twee kaarten bij elkaar!


Gebruikt van Papicolor:
-Original Petrol (962),
-Original Taupe,

Papicolor, bedankt dat ik met jullie mooie papier mocht werken! Alle trouwe bezoekers en iedereen die steeds de moeite nam om een berichtje achter te laten, heel hartelijk bedankt! Ik blijf natuurlijk werken met Papicolor papier, een fijne kwaliteit en mooi papier!
Leuk dat jullie kwamen kijken, vast tot een andere keer, jullie zijn altijd welkom op mijn eigen blog natuurlijk! Groetjes Boukje.

Geen opmerkingen: