donderdag 13 juli 2017

Christmas in July.


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag wil ik jullie laten zien wat embossen met je kaart kan doen.
De kaart laat ik als laatste zien.
Ik ben begonnen met Crealies Masks & More Mini no. 111
op een stukje Cardstock Original no. 298930 hagelwit te plakken.
Met een dauber (vingersponsje) heb ik VersaMark opgebracht.

Ik heb 3 verschillende kleuren Perfect Pearls aangebracht met
daaroverheen een bijpassende kleur Distress Inkt.
Het resultaat, na het verwijderen en het stansen met
Crea-Nest-Lies XXL no. 50, zie je hierboven.

Met Crea-Nest-Lies XXL no. 50 en Crea-Nest-Lies XXL no. 54
heb ik, om en om, uit Recycled Kraft no. 301328 groen,
Cardstock Original no. 301962 petrol, alle laagjes voor de kaart gestanst.

Met Combies no. 01 (stempeltjes met bijpassende stansen)
de bloemen gemaakt en met Duo Dies no. 31 en
Duo Dies no. 31A de blaadjes gestanst.

Als je deze foto vergroot zul je zien wat embossen met je karton doet.
Het geeft een extra dimensie aan je karton.
Rechts zie je de gestanste delen na het embossen
en links de delen alleen gestanst.

En dit is mijn kaartje geworden. Christmas in July.

Papicolor items:


Geen opmerkingen: