zondag 10 februari 2013

Vintage Hart



Een keertje iets anders dan een kaart...dat gaat zeker lukken met het 
prachtige Assorti Classic A pakket van Papicolor.
En dan in combinatie met de mdf collectie van Let's Get Bizzee.
Ik heb het hart  hier voor gekozen en het er leuke vintage look aan gegeven. 


Ik heb het hart op het papier gelegd en nagetekend. 
Toen uitgeknipt en bewerkt met disstress inkt.
Daarna het papier in laagjes er op geplakt en het hart
verder versiert met kant, bloemen en parels.


Het bruine papier komt uit het cardstock smart rainbow pakket.
Het is een Papicolor pakket met mooie bruin tinten.
De swirls heb ik gestanst met dit papier en deze zijn van Noor! design
net als de vintage ornamenten die onder de bloemen vandaan komen.




16 opmerkingen:

Louise zei

Waauw, wat een plaatje!.

gr.LOuise

Christine Harrop zei

This is beautiful! Christine

Margreet zei

Wat prachtig en mooi die bruine tinten
Groetjes Margreet

Hannie Stoel zei

Prachtig gemaakt Joyce!

groetjes, Hannie

Diny Sprakel zei

Welkom Joyce, wat een mooi gebruik van dit Papicolor papier. Daar willen we nog wel meer vAn zien. Groet Diny

Boukje zei

Mooi geworden, mooi geheel bij elkaar!
Groetjes Boukje.

Boukje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Thamar, zei

hoi hoi
het is weer een super creatie van je. mooi hoor. helemaal valentijn. wat lief dat je weer effies bij mij langs kwam. fijne zondag verder

gr thamar

KarinsArtScrap zei

een mooi hart Joyce.

groetjes karin

Elly zei

Heeee Joyce :-)
HARTstikke leuk zeg!!

groetjes, Elly

Liefs Ineke zei

Prachtig gedaan Joyce. Heel mooi.

Heel veel liefs van Ineke

manon's kaartenhoekje zei

prachtig joyce...

groetjes manon

Anoniem zei

WAT LEUK. iK HEB EEN LIGGEN OM TE PIMPEN EN VIND WEL EEN SUPER MOOI VOORBEELD.
dANK JE WEL.

Wat mooi. Bedankt nu heb ik een idee hoe ik de mijne kan oppimpen.
Bedankt.

groetjes Mia

Louise zei

So pretty I have some hearts and need to get round to decorating them you have inspired me.
Louise xx

evlin95 zei

magnifique.

Erica ♥ zei

Wat een super leuk hart, echt
prachtig gemaakt, en zoveel leuke
details er op te zien, super ☺

Fijne knutselweek nog gewenst :)
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl