maandag 25 februari 2013

Gastendoekjes

Onlangs heb ik wat gastendoekjes gekocht met de bedoeling om ze leuk te verpakken.
Dus ik dacht, laat ik het met papicolor karton doen, dan heb ik weer een leuke bijdrage voor dit blog.



Voor deze bijdrage heb ik Original karton gebruikt in scrapbookformaat, zo handig deze grote vellen.
De kleuren die ik het gebruikt:
nr 34, bloesem
nr 23, lichtroze

Neem een lichtroze strook van 11 bij 30 cm, pons de lange zijden ervan en vouw de rand om het gastendoekje, aan de achterkant op elkaar vastplakken.
Hierbij leg ik een stukje plastic op het gastendoekje om te voorkomen dat er lijm aan komt.
Neem vervolgens een bloesem strook van 8,5 bij 30 cm en plak deze vast over de andere strook.
Vervolgens nog een lichtroze strook van 7 bij 30 cm, pons hiervan ook de lange randen en plak deze ook vast op de andere.
Daarna afwerken door verschillende figuren uit te stansen en ik het hiervoor stansen gebruikt van Joy.
Alleen de blaadjes zijn van crealies.
De stansen die ik heb gebruikt staan afgebeeld op de foto hieronder.





Ik heb er gelijk nog maar een paar gemaakt, ook hiervoor alleen papicolor karton gebruikt.



Tot slot heb ik ze in folie verpakt en je hebt een leuk cadeautje.



Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en graag tot de volgende keer,
groetjes, Hannie

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Hannie,ik vind het een geweldig leuk idee.
Je heb er echt een super gaaf cadeautje van gemaakt.
Mag ik ze in mijn de namaak map zetten?????

Groetjes Jannie

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuk idee Hannie, ziet er erg leuk uit.

groetjes Anita

Kitty Dieleman. zei

Erg leuk en mooi gemaakt.
Ga dit idee zeker onthouden.

Gr Kitty

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat is die gaaff zeg een super kado...

groetjes manon

Lia zei

Dit is echt een superleuk idee zeg,
groetjes Lia

nans'creablog zei

Supermooi, zonde om het uit de verpakking te halen.

Groetjes,
Nans

Astrid zei

Jemig, dit vind ik toch echt ontzettend mooi hoor, prachtig allemaal !!

liefs Astrid

Ankie vd Polder zei

Erg leuk idee, en mooi gemaakt. Groetjes, Ankie

Diny Sprakel zei

Hallo Hannie, wat heb je dat supermooi gedaan, een leuk cadeautje. Goed idee om na te doen, groet Diny

KarinsArtScrap zei

een heel leuk idee en mooi gedaan.

groetjes karin

Liefs Ineke zei

Hoi Hannie wat heb je dit weer schitterend mooi gemaakt.

Heel veel liefs van Ineke

Lia zei

Wow, hoe mooi kan een simpel handdoekje worden? Zo mooi dus!!!
Groetjes,
Lia

lenywim35 zei

Wat een gaaf cadeau heb je van de gastendekjes gemaakt. Super. En zooooo mooi
Gr Leny