vrijdag 15 februari 2013

De bloemetjes buiten zetten.




Hoi, hoi allemaal,

En.....hebben jullie de bloemetjes buiten gezet met carnaval?
Ik heb ze "buiten" gehangen. Al kom ik dan uit het midden van het land.....carnaval vieren laat ik graag aan anderen over.

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.....dus snel
naar de beschrijving.
Ik ben begonnen met crème cardstock, gesneden op 17,15 x 17,15cm en alle randen geponst met Martha Stewart Combo ponsen. Hieronder geel papier geplakt waarvan de hoeken zijn afgerond. Daarna 3 vellen cardstock, mos-groen, geel en crème, steeds iets kleiner en elke keer met foam verhoogd, opgeplakt.
De bloemenrand (onder op de kaart) gemaakt met een Lin & Lene stencil van Joy Crafts, zo ook de hoek en het bloemenmandje, eveneens met stansen van Joy Crafts. Voor het hengsel van het mandje heb ik een border van Crealies gebruikt en het tekststempeltje "Van harte" van Crealies gestempeld op een Text Tag van Crealies.


De bloemen zijn gemaakt met enkele Creative Flowers van Crealies, met bloemenstansjes van Joy Crafts en een klein bloemenponsje. De bloemhartjes en het mandje heb ik nog versierd met plakpareltjes en daarna alle onderdelen, verhoogd met foam, op de kaart geplakt.

Voor dit kaartje heb ik gebruikt:

Met dit kaartje mag voor mij het voorjaar beginnen en ik hoop voor jullie ook.
Nog een fijne vrijdag en alvast een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.

Liefs Wilma

12 opmerkingen:

Gea zei

Mooie kleuren heb je gebruikt. Vind ze erg mooi De meesten mensne in mijn omgeving waar mijn kaarten heen gaan vinden deze kleuren niet mooi. Heel jammer want ik werk zo graag met dit soort kleuren. Gr gea B

Elfjesdroom zei

Een super mooi zonnig lente kaartje en wat heb je de stansen leuk gebruikt!!!
groetjes Elvira

Hannie Stoel zei

Je hebt er weer wat moois van gemaakt hoor Wilma,

groetjes, Hannie

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Groetjes en een fijn weekend Marianne

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Wilma.

Toppie gedaan.

Groetjes en liefs van Ineke

Bea zei

prachtige kaart Wilma, mooie lente kleuren en mooie stansen.....

groetjes Bea.

sjanie zei

Kom hier net op dit blog, en zie hier mooie creaties. Zoals deze kaart, mooie kleuren en prachtige mallen zijn er gebruikt. Super!

Groetjes,
Sjanie

Anneke klerks zei

deze is schitterend heel leuk gedaan, mooie kleuren!
liefs anneke

ellyscard creatief zei

Mooie kaart met mooie voorjaars kleuren.
Gr Elly

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart maar de kleuren vind ik niet mooi bij elkaar.

groetjes karin

Jolara zei

heel ergt mooi, vrolijke tinten liefs joyce

Boukje zei

Lekker vrolijk bij elkaar!
Groetjes Boukje.