woensdag 13 februari 2013

Dikke knuffel


Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. 

Ik heb voor deze kaart de volgende materialen van Papicolor gebruikt:



Ik heb allereerst een witte kaart van 15 x 15 cm gesneden en de hoekjes afgerond met een pons. Dat heb ik ook van het Antica papier (14,6 x 14,6 cm) en bij het Perkaline (14,2 x 14,2 cm).
Ik heb een stukje wit van 10 x 11,5 cm gesneden en daarop Antica van 9,6 x 11,1 cm gemat. Daarna het Perkaline gesneden van 9,2 x 10,7 cm en hierop gemat.
Daarna een witte rand van 14,6 x 6 cm gesneden en hierop Antica gemat van 14,6 x 5,6 cm.
Voordat ik dit op de kaart heb geplakt heb ik er kant overheen gedaan.
De mooie rechthoek en de swirl heb ik uitgesneden en geembost met het mooie Briljant papier.
Toen heb ik de borduurmal gestanst en geembost en geborduurd met mooie metallic garens.
Al deze mallen zijn van JoyCrafts/Noor! Design.


Ik ben benieuwd wat jullie van een kaart met borduur vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.
Dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

12 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

Miranda Slagboom-de Groot zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Boukje zei

Erg mooi geworden, mooi geheel!
Groetjes Boukje.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart.

groetjes karin

Bea zei

Supermooi kaartje Ineke.....

groetjes Bea.

Anneke klerks zei

prachtige kaart, schitterend gedaan!!
liefs anneke

Margreet zei

Wat en prachtige kaart
En super mooie kleuren
Groetjes Margreet

Hanny zei

Wat een prachtige kaart Ineke.

Groetjes Hanny.

Dora zei

schitterend, vooral dat met dat geborduurde en inkt,
schitterend.
groetjes

manon's kaartenhoekje zei

prachtige kaart

groetjes manon

sjanie zei

Wow deze is ook zó mooi.
Groetjes,
Sjanie

Jolara zei

wauw , prachtig ! liefs joyce