vrijdag 1 februari 2013

Sterkte....

Er is niets dat voorgoed verdwijnt.....



Hoe mooi kan een condoleance kaart zijn van eigen hand.
Ik vind het zo geweldig mooi overkomen, het stempelwerk op dit Papicolor karton.
Ik heb Papicolor Original Anjerwit 03 gebruikt. Het is een 200 grams en perfect te bewerken met schaduw inkt van Hero Arts en Embossing poeder


Als je goed kijkt zie je de structuur van Papicolor, en als de mensen vragen wat er zo prachtig is aan dit mooie karton dan wijs ik ze hierop, de streepjes of  heel licht reliĆ«f in het structuur van dit karton geeft zoveel meer sier waarde aan het geheel.


Het is een stevige kaart van 14.5 / 14.5 cm met pocket geworden, 
Heb het rond-om bewerkt met mijn stempels en geblend . Heel subtiel gekozen voor het Noor hoekje, zo komen de teksten nog mooier tot zijn recht. Hier en daar een parel maar het geheel af.


Moeilijk is de keuze om z'n kaart te mogen maken, een laatste eer voor de nabestaande uit eigen hand.
En toch word het steeds meer gedaan, hoop dat ik jullie weer inspiratie heb mogen geven en zeg graag tot de volgende keer.

Warme groetjes,
Anita.

8 opmerkingen:

Hannie Stoel zei

Ik vind het een schitterende kaart.

groetjes, Hannie

manon's kaartenhoekje zei

oh wat is die gaafff anita schitterend

groetjes manon

Margreet zei

Een sfeervolle kaart
Groetjes Margreet

Anneke Keizerwaard zei

Een mooie kaart. Als je deze ontvangt, dan weet je dat dit met liefde is gemaakt!

Groetjes,
Anneke

Josje zei

Woorden schieten te kort zo mooi!!

anita01 zei

Dank jullie hartelijk hoor, en mede door het schitterende Papicolor papier, dat geeft het net....even wat meer jus.

Warme groetjes,
Anita

Sonia zei

FANTASTIC card and very very elegant^_^
Happy weekend,
Sonia

Ghea zei

Anita wat is deze kaart schitterend!!!!
Liefs Ghea