woensdag 6 februari 2013

The earth laughs in flowers



Een stempelset, een potje verf een oud boek en natuurlijk het mooie
cardstock van Papicolor.
Dat zijn de ingrediënten voor deze kaart.
Roze en paars zijn wel echt mijn kleuren, stiekem moet ik bekennen
dat ik blauw met beige tinten toch ook wel erg mooi vind.

Op lichtblauw cardstock heb ik een beige kleurige hobbycard geplakt.
Maar voordat ik hem definitief vast geplakte heb ik het stuk karton eerst bewerkt.
Ben begonnen met het boek hieruit heb ik een bladzijde gescheurd, dit kan natuurlijk
ook een oud dokters romannetje zijn wat nog ergens in de kast ligt.
De randen heb ik op maat gescheurd en dit schuin in de hoek vastgeplakt met
een multi medium.
Met goud verf metallic heb ik gesponsd.
Breng een beetje verf aan op een spons en breng dit deppend aan op het papier.
Hierdoor ontstaan de vlekken. 


Met donkerbruine inkt (kleur Early Espresso van Stampin'Up) is de bloemen steel
gestempeld. De bloem zelf is gestempeld in blauw en uitgeknipt.
Met de tools van Joy is de bloem opgebold.
Ook op een stukje boekpapier is de bloem 3x gestempeld met blauw. Dit heb ik nat gespoten en 
gekreukt. deze 3 "propjes" heb ik in het hart van de bloem gelijmd
en dit in zijn geheel over de steel geplakt. 
De tekst stempel meerdere keren gestempeld op de kaart. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie.

4 opmerkingen:

Jolara zei

wat prachtig ! liefs joyce

Bea zei

super mooi gedaan Lydia...

groetjes Bea.

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart.

groetjes karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een creatieve kaart en wat een leuke manier om meer uit een stempel te halen,lieve groetjes Miranda