woensdag 5 december 2012

Time


Elke dag weer, kom ik tijd te kort.
Aan het einde van de dag is er voor mijn gevoel nog maar een ochtendje voorbij.
Tja waar blijft de tijd.
Ik ben vast niet de enige die hier last van heeft. 
Een hele leuke stempel om mee te werken en misschien 
krijgen we hierdoor wat meer tijd :)
(is niet gelukt hoor)

En zo nadert het einde van het jaar alweer.
En vieren we vanavond Sinterklaas, ook hier
zal hij langskomen onze dochter is toch echt wel heel lief
geweest dit jaar. 
Voor iedereen die vanavond Sinterklaas viert, wil ik namens 
ons hele Team, een geweldige avond toewensen.



Om deze kaart te maken ben ik begonnen met een stuk roze
cardstock op maat te snijden, 30 x 15 cm en deze dubbel gevouwen.
Het zwarte cardstock is gesneden op 14,5 x 14.5 cm
en het caramel cardstock op 14x14 cm

Op het caramel cardstock heb ik als eerste de bloemen gestempeld, met Archival coffee inkt.
(deze zijn van Lavinia stamps)
Nu met Archival inkt zwart de dame gestempeld

Met versamark inkt is de Time stempel afgedrukt (de is van de stempelwinkel) en hier 
wit embossing poeder over gestrooid, met de heatgun verwarmt.

Het caramel papier is op het zwarte geplakt
waarna het randje gestikt is onder de naaimachine.
dit geheel op het roze cardstock geplakt.


De dame komt van een stempel lap van Art specially, maar dit weet
ik niet zeker. Mocht je interesse hebben in deze stempel
stuur dan een email dan zoek ik het voor je uit. 


4 opmerkingen:

gré zei

heel mooi gedaan

groetjes gré

Unknown zei

Wauw wat een beauty!!!!
Groet van Alexan

Anita zei

Super Lydia en die dame kon ook wel eens van Art Journey zijn...

Gr. Anita

Hannie Stoel zei

Mooie kaart Lydia,

groetjes, Hannie