zondag 30 december 2012

Sterkte.



Hallo allemaal, vandaag mijn laatste kaart van dit jaar op dit mooie blog. Ik heb dit keer voor een kaart met "Sterkte" erop  gekozen. Je hebt deze helaas nog wel eens nodig en deze zal ik sturen naar iemand die  heel veel sterkte nodig heeft.

Zo heb ik deze kaart gemaakt.
Snij uit Papicolor Original Kleur Heide no. 22  14.5x29 cm en vouw deze dubbel tot een vierkante kaart. Snij uit Design papier, hier heb ik het mooie Maja, Vintage Summer Basics voor gebruikt een vierkant van 14x14cm. en een vierkant van 8x8cm. Stans uit Papicolor Original Hagelwit no.30  de volgende mallen, Lin&Lene Design, 1201/0049. Joy- Noor Design, 6002/0136. Marianne Design, LR 0234 vierkant frame, plak hier zo het vierkant van 8x8cm op. CR 1212 label. Beinkt met distress inkt Victorian Velvet het karton voor je het uit de mal haalt. Mal LR 0158 vlinders stans je uit Maja papier.  Knip het 3D plaatje, Little Flower van Marianne Design, IT 425 uit en plak deze in het midden van het Lin&Lene vierkant. Plak nu alles op de kaart zoals op de foto. Werk alles af met plakparels. Dit is weer mijn kaart voor deze keer.

Ik wil iedereen langs deze weg een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2013 wensen.

Groetjes Hanny.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een ontzettend mooi kaartje Hannie!

Wens je een hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2013.

Groetjes Jannie.

KarinsArtScrap zei

mooie kaart Hanny.

groetjes karin

manon's kaartenhoekje zei

oh wat is die mooi, dat zullen ze zeker waarderen...

groetjes manon

Liefs Ineke zei

Wat een prachtige kaart Hanny.

Schitterend gedaan.

Liefs Ineke