vrijdag 14 december 2012

Nieuwjaarskaart.

Hallo allemaal, vandaag weer mijn beurt om jullie iets te laten zien. Ik heb een nieuwjaarskaart gemaakt. Het is een enkele kaart op een standaard.
En zo heb ik hem gemaakt. Papier is Scrapbook Assorti Classic 409 Neem het witte karton en snij een vrierkant van 14x14cm. Voor het model van de kaart heb ik de snijmal,
In Shape  nummer 1 van Crea Lies gebruikt. Snij uit het goud papier een  vierkant van 13.5x13.5 en gebruik weer je mal van Crea Lies. Knip je plaatje VK 9526 uit. Stans uit wit alle mallen van Joy 6002/0149. 6002/0136 en de  Creatable LR 0241 bewerk ze met Distress inkt voor je ze uit de mal haalt. Stans de Nestabilite, Petite Scallopad Circies Large uit Karton Original 39 Nootbruin en plak hier je plaatje op. Stempel de tekststempel CS 0861 op de Cratable.  Plak nu alles op je kaart en werk het geheel af met bloemen en een strik. Stans nog een standaard uit een Joy mal en klaar is je kaart.
      
                                                             
                                        Kleuren Karton.
                             Scrapbook Assorti Classic 409.
                             Karton Original Nootbruin 39.
                                     
                     Ik wens iedereen nog een fijne dag.

Groetjes Hanny.                                         

                                                         


9 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is prachtig.
Groetjes Miranda

jolanda zei

heel mooi kaartje

Liefs Ineke zei

Wat prachtig weer gemaakt Hannie.

Groetjes Ineke

Elly zei

Heel mooi Hannie!!

Kitty Dieleman. zei

Wat heb je weer mooie creaties gemaakt zeg het een weeral mooier dan het ander.
Sorry dat ik even verstek liet gaan met mijn reactie maar mijn man ligt in Gent (ziekenhuis) dus dat is vliegen geblazen.

Fijne dag en groetjes.

Kitty

Hannie Stoel zei

Een prachtige kaart Hanny,

groetjes, Hannie

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Hanny.

groetjes karin

Hetty zei

Wat een mooie kaart Hanny. Echt heel erg sjiek.
Groetjes Hetty

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat een prachtige kaart hanny

groetjes manon