zondag 9 december 2012

December groetjes....

                                           
                                            Hoi meiden,

Hier een winters kaartje van mij. Hiervoor heb ik het Papicolor Original Anjerwit (03) gebruikt. Ik heb voor deze kaart een stuk karton gesneden van 26 bij 18cm en dat dubbel gevouwen tot een kaart. Vervolgens heb ik de randen gerild op 6mm. Daarna in het midden een venster gestanst met een mal van de Spellbinders Resplendant Rectangles, en daar ook een frame mee gemaakt voor erbovenop. Dan aan alle vier de kanten van het venster een Noor!Design rand geplakt. In de hoeken heb ik Dennetakken van Impression Obsession gebruikt met daarop Poinsetta's van Magnolia, en een Label met tekst van Marianne Design. Aan de binnenkant van de kaart heb ik een mooie winterse stempel gestempeld van Hero Arts. Alle randjes heb ik beinkt met de Colorbox Chalk Creamy Brown.

December groetjes van 
Elly

 Gebruikt Papicolor materiaal;

10 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een schitterende kaart.
Groetjes Miranda

jolanda zei

mooi kaartje

Bea zei

Supermooie kaart Elly, mooi bewerkt...

fijne zondag Bea.

Linda zei

prachtig gedaan heb je dat weer
gr linda

Hannie Stoel zei

Supermooi Elly!

groetjes, Hannie

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Elly.

groetjes karin

Dora zei

schitterende scene!
groetjes

Thea zei

Schitterend!

Doutzen zei

Hoi Elly,
Bedankt nog voor de felicitaties!
Je kaartje is prachtig.
Wat een "landelijk" romantisch stempeltje.
Fijne zondag verder
Liefs, Doutzen

Aleida zei

Heel mooi gedaan, het is een geweldige kaart geworden.
groetjes,