vrijdag 21 december 2012

Merry Christmas


Een hele fijne kerst toegewenst aan lezers en volgers
van ons blog.
Om deze kerstwens kracht bij te zetten heb ik deze 
kerstkaart voor jullie gemaakt.


Als basis heb ik een strook rood cardstock gesneden van 14x28 cm
en deze dubbel gevouwen.
Op creme cardstock 13.5x13.5cm  heb ik de kerstballen gestempeld met rode en groene
inkt. 
Vervolgens heb ik ze een 2e maal gestempeld op een stukje rest cardstock en 
deze uitgestansd met de bijpassende framelits van Sizzix.
Met 3d foam is deze op de kaart geplakt. Met markers in dezelfde kleur als de inkt
zijn de lijntjes getekend.
Met een inktblending tool heb ik de randen geblend met rode en groene inkt. 
Dit geheel is op het rode cardstock geplakt.
In plaats van een inktblending tool kun je ook een stukje spons gebruiken.


Hele fijne feestdagen 
en een 
heel goed en creatief 2013


3 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Mooi gemaakt met die stempels :)

Fijne en gezellige dagen,
een goed begin van de vakantie, Erica ☼

Els zei

Pracht kaart en dank je wel voor je kerstwensen.
Jij ook hele fijne kerstdagen en groetjes, Els

manon's kaartenhoekje zei

super gemaakt schitterend

groetjes manon