zaterdag 27 mei 2017

Van harte


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag laat ik, in woord en beeld, zien hoe ik mijn creaties maak.
Ik start met het 3d-plaatje waar ik de grootte van de cirkels op aanpas.
Uit Cardstock Original no. 298930 hagelwit heb ik, van Crealies,
met Crea-Nest-Lies XXL no. 49 2 cirkels en 1 frame gestanst en uit
Cardstock Original no. 298946 paars 1 frame dat in het witte frame past.

Vervolgens heb ik 4 labels gestanst en 1 versiering voor de opening.

Van harte 2 maal gestanst en alle randen met paarse inkt bewerkt.
Met Bits & Pieces no. 30 gestempeld.

Bits & Pieces no. 63 heb ik met VersaMark gestempeld,
daarop embossingpoeder gestrooid en met een heattool verhit.

Het raster gestanst uit hagelwit cardstock en de 2 frames
en de kleine cirkel op de grootste cirkel geplakt.

Met Set of 3 no. 44 en Duo Dies no. 44 vlinders gestanst.

En dit is het gehele label.

Een close-up waarop de dotjes van de label-stansen 
en de Bits & Pieces goed te zien zijn en.....

nog een close-up van de mooie vlinder.

Papicolor items:

Bedankt voor het langskomen en graag tot ziens.


3 opmerkingen:

Hetty zei

Schitterende labelkaart heb je gemaakt.
Groetjes Hetty

Margreet zei

Mooi!
xxx Margreet

Crealientje zei

Prachtig!
Bedankt voor je uitleg.
Groetjes Crealientje.