zondag 21 mei 2017

10 vingertjes, 10 teentjes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien. Ik heb weer gewerkt met prachtige papiersoorten van Papicolor.


Ik heb een leuke nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Zoals je hieronder kunt zien, zijn dit de materialen die ik gebruikt heb als basis voor de kaart.


Hieronder heb ik de basis los op elkaar gelegd.



Ik heb de blauwe stukje van de vlieger met een embossingmal bewerkt zodat je een eigen achtergrond papier hebt.



Ik heb de volgende soorten papier gebruikt:



Een eenvoudige kaart om te maken met mooi papier.


Wat bloemetjes erbij....



Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.





2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat ontzettend mooi gemaakt. Prachtig!
Groeten, Aartje

Glenda de Heide zei

Heel erg mooi! Vind de kleurencombinatie erg mooi! En de embossingfolder met die babyvoetjes is zooooooo lief!

Veel liefs Glenda