maandag 15 mei 2017

Heeeel veel kleurtjes.....

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen.
Restjes papier, wie heeft ze niet?


Ik gebruik altijd A4 karton, en houd daar dus vaak een strook papier van over.
Van die repen heb ik deze kaart gemaakt.


Ik ben begonnen door van heel veel kleuren allemaal repen papier te snijden.


Uit lentegroen karton een kader gestanst.


Deze stansen hiervoor gebruikt.


Met lijm de repen op de achterkant van het kader gemat.


Daarna dubbelzijdig tape op de achterkant plakken.


Dottergeel  A4 karton dubbelgevouwen en de stans zo neergelegd dat je nog een heel klein stukje van de rand ziet.


Door zo te stansen valt het karton niet in twee delen uit elkaar, en de mooie sierrand blijft intact.


Mat het groene kader op de gele kaart.
Ik heb de volgende kleuren gebruikt:


Uit geel vlindertjes en een rechthoek gestanst.


Met behulp van versa mark inkt, embossing poeder en een leuke stempel happy birthday op het kaartje gestempeld.


De vlinders op de kaart gemat met kleine  3 D blokjes, de vleugles wip je iets omhoog en zo lijkt het net of de vlinders weg willen vliegen. 
Ben benieuwd of ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart.



2 opmerkingen:

Hetty zei

Vrolijke kaart heb je gemaakt.
Leuk idee voor de restjes.
groetjes Hetty

Anoniem zei

Leuk kaartje is het geworden met al die kleurtjes.

Leuk idee.

Groetjes, Friedy