maandag 29 mei 2017

Drieluik


Hallo creatieve blogger,

Heb vandaag een leuke accordeon kaart voor je gemaakt met een stans van "Elizabeth Craft Design - Accordion Retrangle", nou heb je hele leuke bijpassende randen die op het buiten frame passen maar die heb ik nog niet in mijn assortiment.Zonder de randen is het wel erg kaal dus dit heb ik opgelost door 3 x een achtergrond stans van MFT te stansen en deze voor zien van de licht blauwe folie met de TODO.


Heb het in z'n geheel met de buiten randen op de basis kaart van zeegroen geplakt en voorzichtig langs de randen weg geknipt om zo toch een mooie rand op de kaart te hebben. Van de folie had ik het negatief nog over en dat heb ik aangebracht op het binnen frame van de kaart, Hier boven op heb ik stukjes Turkoois aan gebracht achter de afdrukjes.


Als laatste heb ik drie afdrukjes van Gorjuss gekleurd, hoor vaak van mensen dat ze deze stempels zo donker vinden en dat is op de voorbeelden ook wel zo maar je kan ze natuurlijk op je eigen manier in kleuren. Als voor beeld hebben ze altijd zwart haar maar ik heb ze hier boven rood, bruin en blond haar gegeven en ook de rest van het afdrukje in frisse kleuren, dus het is maar net hoe je het zelf wil.

Gebruikte papier :


Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie altijd met plezier.


3 opmerkingen:

Margreet zei

Wat schitterend kaartje
Groetjes Margreet

Kim's CreaLife zei

super leuke kaart. De Gorjuss stempeltjes blijven leuk om mee te werken. Mooi ingekleurd.

liefs Kim

Linda zei

Leuke kaart is het geworden.
gr Linda