dinsdag 23 mei 2017

Thank You

Hallo Bloglezer,

Wat hebben we veel en leuke reacties gehad op de bloghop zeg. 
Jullie enthousiasme heeft me geïnspireerd om deze kaart te maken.
Thank you ook namens ons DT team.



Aller eest een stukje over de kaart.

Met Distress Oxide heb ik een stuk hobbycard van 13x13 gesponsd.
Wel eerst de randen afgeplakt met Masking tape.


Lekker dik aanbrengen, dan oxideert de inkt het mooiste.



De druppels zijn gestempeld met water.
Hiervoor heb ik een spons nat gemaakt en dit gebruikt als 
een soort van inkt kussen om de stempel te bevochtigen.
Lekker lang op de kaart laten liggen. Hoe langer hoe witter
en geoxideerde resultaat.


Vervolgens de Roos met rode Oxide inkt gestempeld op een stamping tool. 
En als laatste met versamark de tekst gestempeld en met Embossing poeder van 
Lindy's afgewerkt. 
De kaart gemat op zwart karton en op een basis kaart geplakt van de kleur abrikoos



Dan aan mij de taak een winnaar te kiezen van de Bloghop op dit blog.
Nou dat heb ik mooi overgelaten aan Random. 
Random komt uit op nr 7.
Thea, ons dt lid, heeft ook een reactie geplaatst naar aanleiding van een opmerking.
Thea doet niet mee in de telling.
Dan kom ik uit bij Aartje



Aartje gefeliciteerd met je gewonnen prijs, als je ons je gegevens mailt.
Waaronder je email adres, dan gaan we er voor zorgen dat
je een waardebon van € 50,-- ontvangt. 

Tevens hadden een aantal dames uit ons team een waardebon van € 20,-- verstopt in hun
blogpost.
De winnaars;

Bij  Boukje heeft gewonnen Susan
Bij Annemarie heeft gewonnen Annemarie
Bij Thea heeft gewonnen Carla vd M
Bij Gerry heeft gewonnen Margreet Burger
Bij Lydia heeft gewonnen Jolanda

Dames namens het hele team, van harte gefeliciteerd met jullie prijs.

Iedereen heel erg bedankt voor de deelname aan de bloghop,
Wil je nog steeds kans maken op prijzen we gaan op de



9 opmerkingen:

Hetty zei

Mooie kaart heb je gemaakt !!
Dames, gefeliciteerd met jullie prijzen.
Groetjes Hetty

Margreet zei

Wat een gave kaart heb je met de oxide inkt gemaakt, Lydia....ga ik ook gauw eens doen.
Ik zie mijn naam staan als 1 van de winnaars...leuk! Proficiat voor de andere winnaars.
xxx Margreet

Joke de Wit zei

Mooi Lydia.Gr.Joke

Aartje zei

Prachtige kaart Lydia
En wat supergaaf dat ik gewonnen heb.
Groeten, Aartje

Linda zei

Gefeliciteerd voor de winnaars
gr Linda

Suzan zei

Ik heb nog steeds geen berichtje teruggekregen! Misschien iets fout gegaan?
Groetjes Suzan

Lydia Boode zei

Suzan, stuur me even een mailtje. Weet zo 123 niet waar je het over hebt.
Dank je
Groetjes
lydia

Suzan zei

Lydia ik sta bij de prijswinnaars van de Bloghop, mijn naam staat erbij en Boukje heeft mij gekozen, en heeft ook al een paar mailtjes hierover naar je gestuurd.
Groetjes Suzan

Unknown zei

Gefeliciteerd dames.
Mooie kaart Lydia.