maandag 8 mei 2017

Hoera Hoera we zijn jarig

We zijn jarig vandaag, alweer 5 jaar oud!!!
Dit gaan we natuurlijk groots vieren, kom je ook op ons feestje?


We hebben voor onze verjaardag een nieuwe look aangemeten.
Vind je hem mooi, en vooral duidelijk??

We hebben ook onze designers uitgenodigd mee te doen
met een bloghop.
Speciaal voor de verjaardag hebben de dames iets gemaakt
en gepost op hun blog.
Tijdens onze eigen hop zijn we de cadeau's verloren,
help je mee zoeken, wie weet win je er een.


Ennnnn we hebben hier op dit blog ook een geweldige verrassing voor je.
We mogen een prijzen pakket ter waarde van € 50,-- verloten.
Waarom?? om je te bedanken voor je jaren lange bezoek
aan ons blog. 
We weten wel dat je niet altijd tijd hebt gehad om langs te komen
maar de keren dat je er wel was waarderen we heel erg.

Je moet er natuurlijk wel wat voor doen om deze mooie prijs te winnen.
eet een gebakje met een kopje Thee/koffie met ons mee.
(deze maak je dan wel even zelf in je eigen keuken)
Dan, als je zit te genieten, word je volger van het blog als je dat nog niet bent
en laat je een reactie achter onder dit bericht. 

Wil je dan nog meer kans maken, help dan mee zoeken naar de
verloren prijzen.
We willen natuurlijk wel weten of je goed gezocht hebt, dat kun 
je ons laten weten door een reactie bij de blogs achter te laten. 
De dames van het team kiezen dan een winnaar.

En als dat nog niet genoeg is, wist je dat we ook een facebook groep hebben.
Wanneer je daar lid word maak je ook nog eens kans op mooie prijzen.

Facebook

We starten natuurlijk op ons eigen blog.

Creaties met Papier    -   je bent nu hier

Onze 1e designer die meedoet met de hop is  Ineke

Daarna volgt de rest.










volgende week 8 mei maken we de winnaar(s) bekend.


32 opmerkingen:

Diana zei

Van harte gefeliciteerd op naar de volgende 5! Ik ga even gezellig rondhoppen!

X
Diana
Diana's Creations

Jacqueline zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jacqueline zei

Gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag!! Op naar een kleurrijke en creatieve toekomst. Met deze nieuwe look moet dat zeker lukken.
Groetjes, Jacqueline
Ik heb hier een cadeautje gevonden.

Diana zei

Ik heb heerlijk rond gehopt en wat een leuke creaties. Alleen bij Thea staat er geen blog voor de bloghop. Ik kom later terug.

Heel veel succes en plezier met alles! Ik wacht met smart op nieuwe creaties!
X
Diana
Diana's Creations

Myriam zei

Proficiat met jullie 5e verjaardag!
Op naar de volgende inspiratievolle jaren.. Ik ga alvast even kijken wat jullie DT'ers gemaakt hebben. ;-)

Groetjes, Myriam

Suzan zei

Ik heb alle creaties; bekeken..en vind ze prachtig!Alleen die van Thea kan ik niet vinden, maar ik kom nog een keertje terug!
Groetjes Suzan

Thea Wildeman zei

Sorry voor het ongemak maar mijn laptop stond op de verkeerde tijd.
Nu werkt alles hoor.

Kim's CreaLife zei

proficiat met de 5e verjaardag!!
Ikga even de creaties bekijkne!

liefs Kim

Aartje zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarige blogfeest. Ik denk dat jullie Papicolor papier prachtig op de kaart hebben gezet en nog steeds zetten. Ik heb samen met een kopje thee en lekkere plak cake : ) lekker rondgehopt en genoten van al het moois. Her er der de bonnen ontdekt.
Fijn dat jullie de moeite hebben genomen om uitleg te geven over hoe de kaarten gemaakt zijn, dat wordt hier zeker gewaardeerd!
Groeten, Aartje

Cinderella zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan de tijd vliegt he ?
En super dat er nu een bloghop is daar houdt ik wel van .
Gezellig kijken naar allerlei mooie creaties .
Nou ik ga er snel mee beginnen tot laterss
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

CarlavdM zei

Gefeliciteerd en jullie 'new look' ziet er mooi uit.
Leuk zo'n bloghop met ideeën...ga gauw verder 'hoppen' ;o)

rian zei

als eerst gefeliciteerd natuurlijk en nu
gezellig effe hoppen en kijken naar al het leuks wat we te zien krijgen, ga gauw verder.
groetjes rian

Margreet zei

Wat een mooi blogjasje ter ere van jullie 5-jarig bestaan...proficiat!
Ik heb genoten van al die mooie DT creaties en duidelijke uitleg ervan.
Ook heb ik bij diverse blogs een cadeautje gevonden en dan geven jullie óók nog eens een tegoedbon weg. Super hoor!
Succes voor de komende jaren!
xxx Margreet

Cinderella zei

Hoi hoi iedereen van Papicolor,

Wat een gezellige bloghop was het . Nogmaals van harte gefeliciteerd met het 5-jarig jubileum en ik zou zeggen Keep up the good work.
Wat heb ik genoten van alle mooie creaties van het team toppertjes hoor.
Ik ga nu even aan mijn baklava gebakje en thee want daar heb ik geen tijd voor gehad tijdens het kijken naar julie creaties hihi.(Maar dat is niet erg hoor)
Tot de volgende keer maar weer
Bedankt
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

annemarie zei

Van harte gefeliciteerd met jullie Houten jubilieum. Een super mooi blog en papicolor is toch niet weg te denken bij iederen die met papier werkt op kaarten , scrapbook enz.
Ga zo door dames, het is genieten hoor.

groetjes Annemarie

Corry Dank zei

Gefeliciteerd
erg mooie creaties tijdens deze hop gezien
Ga vooral zo door

Hetty P. zei

Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan. Dat is wel een taartje waard.
Dat we al zoveel jaar mogen genieten van alle mooie creaties van het designteam.
Ook nu weer is het genieten .......Wauw!
Groetjes van Hetty

Jolanda zei

Wat een leuke bloghop zeg...ik hebbgenoten. Dank ennop naar de volgende 5 jaar.

Trijntje zei

Wat een leuke bloghopperij. Erg keuke creaties en ideetjes heb ik gezien. Jullie gefeliciteerd met 5 jaar blog. Ik doe graag mee. Ben benieuwd. Groeten Trijntje

Cindy zei

Van harte gefeliciteerd met jullie vijfjarige bestaan! Ik ga een rondje doen. Op naar de volgende mijlpaal. Groetjes, Cindy

Linda Timpers zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag.
Wat een super leuke bloghop, jullie hebben er echt een feestje van gemaakt.

Groetjes Linda.

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met jullie 5de verjaardag.
Wat een leuke Bloghop hebben jullie ervan gemaakt een leuk feestje is het geworden.

Groetjes, Friedy

Betha Horsmeier-Bouter zei

Hartelijk gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag. Leuke bloghop en prachtige creaties. Groetjes Betha

Ellie zei

Van harte gefeliciteerd met het lustrum, zit niet met thee en gebak maar met cup a soup en toblerone chocolade. Geen combi maar wel lekker en nu even hoppen

Jose zei

Gefeliciteerd en bedankt voor de mooie, leuke bloghop ,deze zat weer vol ideeën . Bedankt en succes. Grt Jose

Christel zei

Hartelijk gefeliciteerd met jullie 5de verjaardag, Christel

marian zei

Allereerst hartelijk gefeliciteerd met dit jubileum. De nieuwe look van jullie blog ziet er heel gezellig en fris uit.Ik heb het hele rondje gemaakt. Prachtige creaties heb ik gezien , nog veel succes gewenst voor de toekomst.
Groetjes van Marian,

Ann Bergé zei

Proficiat met jullie 5 jarig bestaan . Ik ga het rondje bloghoppen nu starten en ben benieuwd wat ik allemaal ga tegen komen .
Groetjes Ann

Unknown zei

Oei mijn reactie van gisteren staat er niet.
Is een leuk idee
Gr jill

Hetty zei

Misschien een rare vraag, maar waar kan ik de winnaars van de hop vinden?
Groetjes Hetty

Ann Bergé zei

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Hetty , waar vind ik de winnaars ?

Linda Timpers zei

Ik ben ook eigenlijk wel benieuwd wie er gewonnen heeft.

Groetjes Linda.