donderdag 12 maart 2015

Sterkte

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaart te laten zien. Dit keer is het een kaart geworden die we niet zo graag versturen, maar soms moet dit toch en ik heb deze kaart erg eenvoudig gehouden.


Ik heb voor deze kaart een mooie mal van Noor! Design gebruikt en het mooie metallic karton heb ik geembost,

Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Papicolor Original metallic kleurnummer 334 ~
~ Papicolor Original metallic grijs ~
~ Papicolor Original metallic wit ~



Werkwijze van de kaart

Snij olijfgroen karton van 15 x 24 en vouw deze dubbel
Mat hierop wit, net iets kleiner als het groen
Plak hierop het geemboste donker grijze metallic
Snij groen van 7,5 x 12,5 cm
Mat hierop wit, net iets kleiner als het groen
Plak hierop het geemboste lichtgrijze metallic karton
Snij en embos de mal 


Ik hoop dat jullie mijn kaart mooi vinden. Ik vind het zelf het metallic karton hier heel mooi op uitkomen.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Els zei

Een prachtige stijlvolle kaart.
Groetjes, Els

Anneke zei

Heel stijlvol. Mooi!

Anoniem zei

Prachtig gedaan en heel stijlvol. Schitterend met dat metallic en ook dat embossen is heel erg mooi.
groetjes Joke

martina's kaartjes zei

een hele mooie, stijlvolle kaart
grtjs,martina
x

Boukje zei

Wat een prachtig effect met die druppeltjes, mooie stijlvolle kaart!
Groetjes Boukje.

Freubelmina zei

Een mooie troostende kaart,prachtig genaakt.
Lieve groetjes, een naamgenootje ;)