vrijdag 6 maart 2015

Sneeuwklokjes

In de tuin staan de sneeuwklokjes er zo vrolijk bij.
En opeens bedacht ik me dat ik die ook op m'n kaart wil hebben.
Nee, de sneeuwklokjes in de tuin heb ik laten staan maar ik heb wel stansjes van joy crafts om ze van karton te maken.


Voor de kaart heb ik original karton gebruikt,
hagelwit, nr 30 en zeegroen, nr 17.
Voor de sneeuwklokjes het ik original metallic gebruikt,
mintgroen nr 345 en pearl/white nr 330.

Begin met een dubbele zeegroene kaart van 13,5 bij 13,5 cm.
Daarop komt een enkele witte kaart van 13 bij 13 cm.
Embos deze met 2 verschillende embosmallen.
Op de foto hieronder kun je zien hoe je dat doet.
Je legt hiervoor de helft van de kaart tussen de mal en draai deze door de stansmachine,
daarna de andere helft tussen de mal.


Stans vervolgens een ovaal figuur uit en plak het op de kaart.
Dan de sneeuwklokjes uitstansen en opplakken.

Tot slot de tekst op een stukje karton stempelen, uitstansen en opplakken.


Groetjes, Hannie

1 opmerking:

lenywim35 zei

Schitterend gedaan Hannie.
Onze voortuinis vol met winterakonietjes, lila crocussen en sneeuwklokjes. Zaaien door.
Nu is het prachtig.
Over een maand haat ik alleen al dat groen, zonder bloemen, omdat ze zo doorschieten.
hihihi gr leny