zondag 8 maart 2015

Post-it boekjes

Mijn post-it boekjes waren op.
Reden om weer nieuwe te maken.


Zelf heb ik op verschillende plaatsen in huis van deze mapjes liggen.
Altijd handig .Ook in mijn tas zit er één.
Als een vriendin langs komt en mij om een papiertje vraagt
om iets op te schrijven pak ik altijd zo'n mapje.
Die mogen zij dan ook houden.
Een reden voor mij om weer mapjes te maken.

Ik heb voor de basis dit keer recycled-kraft-grijs gebruikt.
De boekjes zijn 7,5 X 7,5 cm.
Voor de kaft heb ik 9 X 19,2 cm gebruikt.
Score op 9, draai het papier om en score weer op 9 cm.
Alle gekleurde papierer zijn een 0,5 cm kleiner.


 




De binnenkant moet er ook altijd leuk uitzien.


Ik vond het jammer dat ik geen 2 pakjes had gekocht.
Ik had nog zoveel ideeën.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Groetjes, Anneke

3 opmerkingen:

Giny zei

Wat leuk gedaan Anneke.
Altijd handig zo'n boekje.
Ze zijn ook allemaal zo verschillend.
Super hoor.

Groetjes Giny

Hannie Stoel zei

Leuk gemaakt Anneke,
handig idee.

groetjes, Hannie

Wies zei

Ze zien er erg leuk uit Anneke. Mooi gemaakt.
Groetjes, Wies