woensdag 9 oktober 2013

The Journey

 Goedemorgen lieve lezers,

Het is alweer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
Afgelopen zondag heb ik mogen demonstreren met Copic Markers
bij Creatief Centrum Heesch.
En wat een gezellige drukte was het zeg. Vond het ook erg leuk
om een veel lezers te spreken. 

Met de Airbrush en Copic Markers heb ik tags gemaakt
nu leek het me leuk om de tags te verwerken
in een kaart zodat je een idee krijgt wat je met zo'n tag
kunt doen. 




Ik ben begonnen om de label uit te stansen uit wit cardstock.
Doordat je airbrushed kun je eigenlijk wel met alle papiersoorten werken
zo ook met het stempel papier.
Met R59 en B05 heb ik de achtergrond op kleur gespoten. 
met een sjabloon van The Crafters Workshop heb ik het kippengaas gespoten.
Nu heb ik een houten stempel met tekst genomen en een ink blending tool met foam.
Op het foam heb ik wat blendervloeistof gedaan en dit
gebruikt als een stempelkussen en de stempel
"beinkt" met blender vloeistof.
De stempel afgedrukt op de achtergrond. 
Laat de stempel rustig liggen hoe langer hoe mooier het resultaat.
De blendervloeistof duwt de Copic inkt opzij.
Met Versafine zwart is de man van Tim Holtz en de tekst gestempeld. 

Met een Circel pons van Martha Stewart is uit aubergine cardstock een doilly gestansd.
je snijd hiervoor een stuk van 16x16cm en stans deze volgens de aanwijzingen.
Het leuke van deze pons is dat je een doilly van 15 tot 30 cm kunt maken. 
Met een blokjes mal van TCW is met zwart geairbrushed.
Uit blauw cardstock is een strook van 15x30cm gesneden en dubbel gevouwen.
Met shadow inkt blauw is met een achtergrond stempel gestempeld.
Plak nu de delen op elkaar.

De circel pons van Martha Stewart


Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

5 opmerkingen:

gré zei

ik vind hem heel mooi

groetjes gré

lenywim35 zei

Ik vind het een gave kaart.Anders dan anders maar dat geeft toch niet. Verschil maakt het levend. gr leny w

KarinsArtScrap zei

prachtig.

groetjes karin

Liefs Ineke zei

Gaaf gedaan Lydia.

Groetjes van Ineke

Unknown zei

Prachtig! En wat leuk om ook eens het resultaat van een cirkelpons te zien!