vrijdag 18 oktober 2013

Slome duikelaar.

123 Krabbels - Dier

Hallo, lieve allemaal,

Vandaag is het voor mij Papicolor-dag en ik laat jullie deze keer een
"andere" panda zien. Deze panda is wel "zwart-wit" en ligt lekker te luieren.
Wat een lief, sloom duikelaartje is dit.....niet?

Het kleine achtergrondje heb ik gemaakt op kiezel-karton met diverse kleuren
distress inkt en met de "bamboe"-stans.
Het kiezel-karton is glad en neemt niet al te snel de inkt op
en daardoor is de inkt mooi te verdelen.
Tussen de inkt-laagjes door het ik het kaartje
wel iedere keer gedroogd met een heatgun.

De werkwijze:
Knip of snijd uit Brilliant-Sensations nr. 161 kiezel karton
verschillende vierkanten, 9 x 9cm, 10,5 x 10,5cm en 15 x 15cm
Knip of snijd uit Metallic-Sensations nr. 145 antraciet papier
2 vierkanten, 9,5 x 9,5cm en 14,5 x 14,5cm
Stans de "Oriëntals" uit kiezel-karton en beïnkt deze,
met het papier nog in de stans, met zwarte inkt
Maak zelf een achtergrond of gebruik
een achtergrond-plaatje van 9 x 9cm
Plak alle onderdelen op elkaar (zie foto)


Naar wie zou ik dit kaartje kunnen sturen?
Nog een fijne vrijdag en
alvast een heel fijn en gezellig weekend toegewenst.
Liefs Wilma 123 Krabbels - Dier

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die is mooi Wilma,wat heb je die achtergrond mooi gemaakt,wauw.De hele kaart is mooi in stijl gemaakt en is echt áf,supergoed gedaan.....lieve groetjes Miranda

Jeannette zei

Gaaaaaf Wilma, wat is die mooi, de panda heeft het best naar zijn zin zo te zien en de bamboe is ook zo gaaf, al met al een prachtige kaart, groetjes Jeannette

Janette van Otterlo zei

Wat is dit een mooie kaart zeg. Dat papier maakt de kaart op een of andere manier "chiq"
Grtz Janette

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een prachtige kaart Wilma

groetjes manon

Moni Agila zei

Schitterend en je mag hem altijd naar mij sturen hoor. Ik zorg wel voor een juiste bestemming. hahaha