zondag 27 oktober 2013

The hat makes the man

 Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag heb ik een kaart gemaakt voor een man.
Dit blijft altijd een lastig onderwerp maar met de mooie steampunk
stempels gaat het min of meer vanzelf.
Zeker ook omdat deze afbeeldingen toch al wat mannelijker zijn. 


Deze keer heb ik een stempellap gebruikt van Kico stamps.
Gebruik makend van een stempelliniaal is de man op de autogestempeld
met zwarte Archival inkt. 
De radars zijn met 3 tinten bruine inkt gestempeld. 
Met distress inkt Walnut stain is de rand aangezet zodat deze wat donkerder
word. en heb ik er waterdruppels over gestrooid. 
De druppels even laten intrekken en voorzichtig met een droge doek opgedept. 
Om de kaart af te ronden heb ik de weg onder de auto gemaakt
met Frantage.
Ik heb gestempeld op lichtgeel papier van 14x14cm
dit gemat op zwart 14.5x14.5 en vervolgens op wit papier geplakt wat de basis is geworden, 15x30cm

.Ben weer heel benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


4 opmerkingen:

Joke de Wit zei

Ik vind hem heel mooi Lydia.Groetjes Joke

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart.

gr karin

Unknown zei

Wat een leuk kaartje Lydia!

anita01 zei

Heerlijk stoer en je raders zijn me geweldig.

Warme Groetjes,
Anita