zondag 19 augustus 2012

Veel geluk....

Voor deze keer heb ik een trouwkaart gemaakt.
Toen ik aan het zoeken was welke kleur karton ik zou gebruiken kwam ik dit bewerkte papier tegen. Dat leek me wel leuk om een keer te gebruiken.
Heb er een kleur karton bijgezocht en ik kwam uit bij bloesem (34)


Van Papicolor heb ik dus gebruikt:
Karton original A4, kleur 34 – bloesem
Papier Fantasia A4, stippel rose
Papier Fantasia A4, raster rose


Werkbeschrijving:

Neem een stuk karton van 21 bij 14,7 cm.
Ril dit vanaf beide zijkanten op 2,5 en 5 cm.
Vouw de buitenste rillijn naar achteren en de binnenste naar voren.
Beplak nu elk deel met het rasterpapier, deze gedeeltes zijn iets kleiner dan de kaart zelf zodat je een klein randje blijft zien van het karton.
Stans 2 keer de hartjesrand (Joy Crafts) uit, plak deze op de buitenste rand en snijd het overtollige karton langs de buitenrand weg.
Plak enkele hartjes op de 2 andere randen, deze hartjes komen uit de mal die je net hebt gebruikt.
Neem een stuk karton van 9,5 bij 13,5 cm, embos dit met een stencil van Joy Crafts en plak het op de kaart. De volgende 2 lagen zijn uitgestanst met nestabilities. De onderste laag uit stippeltjespapier en de andere van bloesem karton.
Daarna de 2 hoofden uitstansen met malletjes van Marianne Design, deze kunnen ook opgeplakt worden. Ik heb ze 2 keer uitgestanst zodat ze iets meer naar voren komen.
Van nestabilities de labels uitstansen, tekst erop stempelen en opplakken.

6 opmerkingen:

Elly zei

Super kaart Hannie!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een hele mooie kaart.
Groetjes Miranda

gré zei

super leuk kaartje

groetjes gré

Lia zei

Schitterend mooi zeg!
groetjes Lia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel romantische,prachtig afgewerkte kaart om van te genieten,fijne zondag en groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

heel mooi Hannie.

groetjes karin