vrijdag 17 augustus 2012

Anastasia


Voor mij doen eens een totaal andere kaart, zeker hier op dit blog.
Meestal maak ik een gestempelde kaart.
Heb nu gekozen voor een afbeelding van Make it Crafty
"Anastasia" 


De afbeelding heb ik vrij groot geprint en gekleurd met Derwent potloden.
Toen ik klaar was met kleuren vond ik haar eigenlijk te mooi geworden
om al te veel versieringen te gebruiken. Vandaar dat ik haar zo heb gelaten.

Op deze wijze kan de kaart voor alle doeleinden gebruikt worden. 

Voor het haar heb ik gebruikt: 640 500 570 en 720
Huid: 600 570 590
Rode bloemen: 160 200
Blauwe bloemen: 310 340

Ze is geprint op het formaat 11x8.5 op DCP papier
vervolgens is ze uitgesneden 11.5 x 9
gemat op donker blauw cardstock van papicolor
dit gemat op anjerwit cardstock
en dit weer gemat op een stukje zwart wat schuin geplakt is
en het geheel op een half vel scrappapier geplakt als basis voor de kaart ook donkerblauw

hier de kleuren nogmaals onder elkaar. 


9 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart perfect zo.
prachtig gekleurd.

groetjes karin

gré zei

wat is dit fantasties mooi gedaan

groetjes gré

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Groetjes Miranda

ulrike zei

Wow!!! Stunning card! Beautiful image and your coloring is fantastic.

Dora zei

schitterend gemaakt.
prachtig ingekleurd.
groetjes

krearia zei

Wat is dat een mooie kaart zeg. Mooi ingekleurd en ja dan hoef je er inderdaad niets meer bij te doen. Mooi hoor.

Henriette zei

Zo wat mooi en wat een idee! TOP!! liefs Jetty xxx

Ilonka zei

Wat een beeldschone kaart

Fijn weekend !!

Groetjes Ilonka

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat is dit een super gave kaart geworden schitterend..

groetjes manon