zaterdag 28 juli 2012

27 juli....


Kon niet langer wachten...heb me toch een mooi pakketje karton van Papicolorgebruikt...
Scrapbook photo hobby pakket.....schitterend op elkaar afgestemd.
En dat in combinatie met bv deze schitterende mal van Marianne Design, word je kaart werkelijk te mooi om uit te leggen;o) 
2x 30.2cm color no. 27
1x 17x30.2cm color no. 03
1x 30.2cm color no. 112
1x 12.5x30.2cm color no. 170
Werkelijk een schitterend combinatie pakketje van Papicoler.


En het lieve draakje had iets goed te maken hi,hi,....gestempeld met Versafine en ingekleurd met mijn distress markers. Hier en daar een klein pareltje in dezelfde kleur. En zijn bril bewerkt met glossy Accents.


Nu vind ik dat de binnenkant van je kaart ook altijd passend mag zijn dus die heb ik afgemaakt in dezelfde stijl met een heerlijk label met tekst tuurlijk ook van Marianne ;o) 

Warme groetjes en graag tot de volgende keer.
Anita.

6 opmerkingen:

manon's kaartenhoekje zei

hoi anita, ik neem aan dat het het zelfde is als op je blog want hier zie ik alleen maar kruisjes...

hij is echt prachtig superrr creatie

groetjes manon

anita01 zei

Hai El en Manon,

Ik heb de foto's opnieuw geplaatst...ik zie ze heel goed en ben nu wel heel benieuwd of jullie ze ook kunnen waarnemen? Bedankt voor jullie tip!

Warme groetjes,
Anita

Elly zei

Jaaaaa hoor, ik zie ze nu :-) Toppie!!

groetjes, El

Wilma zei

Hallo Anita,
Dit ziet er veeeeeel beter uit ☺☺☺. Alle lege vlakken heb je PRIMA weten te vullen.
Fijn weekend en liefs Wilma

manon's kaartenhoekje zei

ja hoor ik zie ze nu ook goed....geen dank meis was zo jammer dat ze hier niet zichtbaar waren...

groetjes manon

anita01 zei

Puf gelukkig staat het ondeugende draakje nu heerlijk te bekijken, bedankt voor jullie mailtjes/berichten...eind goed al goed...;o)

Heerlijk weekend hoor,
Anita.