vrijdag 20 april 2018

Linda stelt zich voor...

Hoi Allemaal,

Ik ben Linda, Creatieve Blogger op www.misslizzy.nl waar ik al mijn creatieve passies graag deel met anderen. En nu mag ik ook via dit blog mijn passie voor het Papicolor papier en andere leuke materialen met jullie delen.

Omdat ik een grote diversiteit heb aan creatieve  hobby’s kunnen jullie van mij dus allerlei projecten verwachten. Dit kan zijn van een leuke kaart tot een heus 3-D papier project.  Ook ben ik helemaal weg van planners, travelers notebooks en bullet journaling. Genoeg dus om jullie mee te inspireren. Hierbij een kleine impressie:


 







Mochten jullie nu specifieke wensen hebben waar je eens inspiratie voor wilt laat het dan zeker weten en dan kan ik altijd kijken wat ik voor je kan doen. Voor nu wens ik jullie een hele fijne dag en neem morgen ook zeker weer een kijkje hier op het blog want dan zal zich een ander nieuw Design Team lid zich voorstellen.






3 opmerkingen:

Aartje zei

Welkom Linda.
Groeten, Aartje

Karin Hagen de Ruiter zei

Welkom Linda. Wat een mooie projecten, leuk om te zien wat je maakt.
Groetjes Karin

Linda zei

Dank je wel