woensdag 18 april 2018

Liefs



Vandaag laat ik jullie deze kaart zien.
Een collega van mij neemt afscheid en bij het afscheid krijgt ze een map vol met 
persoonlijke A-4 tjes van alle collega's.

Ik heb een mooie kaart gemaakt en deze op een versierde A-4 geplakt.



Voor de kaart heb ik eerst een aantal bloemetjes uitgestanst.
Deze heb ik in hartmodel op een stuk gerecycled kraft wit geplakt.
Dit geheel heb ik gemat met original cardstock taupe.
Van cardstock orginal zeegroen heb ik een kaart gemaakt en hier heb ik het geheel opgeplakt.
Een glittertje als hart van de bloemetjes, wat spetters rondom het hart en een gestanste tekst maken de kaart af.



Gebruikte materialen Papicolor:

2 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een leuk idee. En wat een mooie kleuren heb je ervoor gebruikt. Prachtig.
Groeten, Aartje

Unknown zei

Superleuk idee