zondag 22 april 2018

Bijen label



Wat heeft u nodig:
Zwart cardstockpapier (Papicolor)
Aquarelpapier 300 gram
Acryl verf rood, roze, oranje, geel, turkoois en wit
Craftsheet
Verf sponsjes
Diverse stencils (voor de achtergrond)
Art Journey stempels: 
Honey bee - Girl and cat - To the moon and back
Zwart Macron stift 0,3
Witte Sharpie stift
Touw
Perforator
Heatool



Snij een label van 90 x 210 mm, en snij de hoeken op 
15 bij 15 mm schuin weg.




Doe nu vier kleuren verf op de craftsheet en ga met de vingers
de label bewerken. Kan natuurlijk ook met een kwast. 
Ik werk graag met mijn vingers.





Bewerk de label met verf laten drogen of met de 
heatool drogen.





Neem nu de stencils en bewerk de label met 
diverse kleuren verf.




Ga nu met de stempels aan de gang en maak er een mooi geheel van
(zie foto hier boven). Opm de vier puntjes heb ik met een witte stift
een cirkeltje getrokken en heb ook nog stippen met witte verf
aan gebracht en omcirkeld met een zwarte stift.




Als u klaar bent met de kleine stempels dan stempelt u 
de twee bijen op de label waar u ze hebben wilt. 
Stempel de bijen ook nog een keer op een extra stukje 
aquarelpapier en kleur die in, knip ze uit zonder pootjes 
en plak ze op de bijen die u al op de label gestempeld heeft.

Ik heb als slot nog een tekstje uit mijn computer gehaald, 
maar een mooie tekststempel kan natuurlijk ook.

Het was weer een leuk project en ik hoop dat u het ook leuk 
zult vinden om deze label te maken.


6 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een prachtig gekleurd label. Ik wordt er wel vrolijk van.
Groeten, Aartje

Henriette Geurkink zei

Dank je wel Aartje, meestal werk ik met veel kleuren. Ik word daar zelf ook heel vrolijk van.

Karin Hagen de Ruiter zei

Wat een mooie label, ik hou van al die kleurtjes.

Henriette Geurkink zei

Dank je wel, Karin.

Saskia zei

Super, je maakt altijd mooi vrolijke creaties, kijk graag op je blog.

Henriette Geurkink zei

Dank je wel Saskia ik hoop dat je wat leuke ideeën op kunt doen hier.