zondag 28 januari 2018

Voorjaar......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien natuurlijk weer met het prachtige papier van Papicolor.






Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van dit mooie papier van Papicolor:




De mooie embossingmal en snijmallen zijn van Mariannedesign


Ik heb het bruine karton gesneden op 15 (H) x 21 (B) en heb deze gerild op 3en 6 cm


De snijmallen heb ik uit wit gesneden en de rand heb ik weer op geel geplakt en een extra randje er aan gelaten, daarna heb ik de rand op nootbruin geplakt.


Ik heb de randjes een klein beetje bewerkt met distress inkt pumice stone. Het gele karton van 14,5 x 14,5 cm heb ik geembost met het embossingfolder.


Hier zien jullie de opbouw van de kaart


Het mooie plaatje is van Gerda's Hobbyshop


Ook heb ik gewerkt met de mooie snijmallen van CraftEmotions.




Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.




3 opmerkingen:

Joke zei

Wow wat een super mooi kaartje en dan die kleuren........schitterend. Ik had een beetje het idee dat ik die nieuwe embossing mal van MD niet zo mooi vond maar als ik dit dan zien. Wat een gaaf geheel heb je dan zeg. Dan heb je ook heel geen designpapier nodig.
Groetjes Joke

Creanita60.blogspot.nl zei

Prachtig Ineke!
groetjes Anita

Aartje zei

Prachtige voorjaarskaart die gelijk het voorjaarsgevoel oproept. Prachtig Ineke.
Groeten, Aartje