maandag 22 januari 2018

Knuffel

Een knuffel we hebben hem allemaal wel eens nodig. 
Je kan een knuffel ook met een kaart geven. 
Ik heb hiervoor deze kaart gemaakt om iemand een hart onder de riem te steken.


Ik ben begonnen met een mal van Dutch Doobadoo 3x in verschillende grote uit te tekenen op 
Deze drie lagen op elkaar geplakt en dit is de basis voor de kaart.

Met een tekststempel van Joy crafts heb ik enkele delen van de kaart bestempelt met 
rose versa magic inkt.
Dit is een kalkachtige wat vettige inkt.


Hierna heb ik uit original karton hagelwit en original karton bloesem de mal van Noor design gestanst en het plaatje van Syta van Gelderen.
Deze op elkaar geplakt en dit is het midden van de kaart.


De mal met de vlinders heb ik nogmaals uit  original karton bloesem gestanst en hierna enkel de vlinders uitgeknipt en deze op de vlinders geplakt van de stans. 

De stempel Dikke knuffel is van anna gretha design.
Dit is een stempelvel met verschillende knuffel teksten waarvan een deel van de opbrengst naar het KWF gaat.


Als laatste heb ik nog wat knoopjes op de bloemetjes gezet. 
De vlindertjes afgewerkt met Nuvo parel drops en nog enkele parel drops aan de zijkant van de kaart gezet om het geheel compleet te maken. 

Hieronder nog een foto van de materialen die ik heb gebruikt.


Dikke knuffel van mij.
Tot de volgende blogpost. 




3 opmerkingen:

Aartje zei

Prachtig Elly, mooi van kleur en de gebruikte stans is prachtig.
Groeten, Aartje

Linda zei

Mooi gedaan Elly
gr linda

Joke zei

Wat en schitterend kaartje Elly. Mooi dat pastel en wat heb je die achtergrond leuk gedaan zeg met die letter stempel.
Groetjes Joke