vrijdag 12 januari 2018

95 JAAR


Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Vandaag wordt mijn schoonmoeder 95 jaar
en voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik vind het een geweldige prestatie.

Wil jij dit model kaartje ook maken?
Zoek op internet naar Pop-up Panel Card en je
zult daar vele voorbeelden en video's vinden.

Tilda heb ik gekleurd met kleurpotloden en haar in het gras gezet.
Het gras is gestanst uit Cardstock Original no. 298903 anjerwit
met On the Edge stans no. 23. De open bloem heb ik gestanst uit
Cardstock Original no. 298914 lila met Duo Dies no.  47 en
een cirkel uit anjerwit, gestanst met Crea-Nest-Lies XXL no. 69.
Zoals altijd heb ik de stansen van Crealies gebruikt.

Zo ziet de binnenkant er uit voordat ik
de cijfers en de letters heb opgeplakt.

Omdat mijn schoonmoeder bijna blind is heb ik
grote letters en cijfers gebruikt en verder niets
opgeplakt, zodat ze e.e.a. met een loep nog kan lezen.

Tilda heb ik voorzien van een glimlach, want met een gezichtje
zonder mondje kan ik bij mijn schoonmoeder niet aankomen.

Papicolor items:

Bedankt voor jullie bezoekjes en graag tot ziens.


1 opmerking:

Aartje zei

Wat een mijlpaal 95 jaar! Van harte gefeliciteerd. Wat een mooi model kaart. Prachtig.
Groeten, Aartje