zaterdag 21 oktober 2017

The season filled with Joy and Love

Hoi allemaal,

Hebben jullie al genoeg kerstkaartjes? Ik heb nog niet genoeg kerstkaartjes voor dit jaar, dus vandaag heb ik voor jullie weer een kerstkaartje gemaakt met het mooie papier van Papicolor.




Allereerst heb ik een stuk hagelwit karton van 14 x 28 cm dubbelgevouwen, waarop ik een stuk blauw karton van 13,5 x 13,5 cm heb geplakt.

Daarna heb ik een stuk hagelwit karton gesneden van 13 x 13 cm, waarop ik een tekstje heb gestempeld. Vervolgens heb ik een sneeuwpop-silhouet uit het hagelwitte karton gestanst. Het hagelwitte karton heb ik op het blauwe karton geplakt.

De randen van het uitgestanste deel heb ik bewerkt met blauwe inkt en op de kaart geplakt. Als laatste heb ik een sneeuwpopje ingekleurd, uitgestanst en iets verhoogd op de kaart geplakt.

Nog even op een rijtje het gebruikte Papicolor papier:
- Original Cardstock Hagelwit (No. 298930)
- Original Cardstock Blauw (No. 298955)

 Nog een hele fijne zaterdag en tot de volgende keer. Laat je een berichtje achter? Ik zou dat heel erg leuk vinden.

4 opmerkingen:

Bep zei

wat een super leuke kaart en fijne uitleg.
Die ga ik zeker ook maken.

Freubelmina zei

Wat een leukerd, zo simpel en zo'n prachtig resultaat!
Fijn weekend xx

Aartje zei

Mooi idee, dat ga ik onthouden.
Groeten, Aartje

marie zei

good idea. Thanks