zondag 15 oktober 2017

Sparkling Holiday Season

Hoi allemaal,

Ik wil jullie vandaag onderstaand kaartje laten zien. Het is een niet-alledaags kerst/nieuwjaarskaartje geworden.



Ik zal hieronder uitleggen, hoe ik hem heb gemaakt.

Ik heb een stuk hagelwit karton van 14 x 28 cm genomen, dubbel gevouwen en hierop een stuk abrikoos karton van 13,5 x 13,5 cm geplakt.

Ik heb hierna een stuk hagelwit karton van 12 x 12 cm bewerkt met een embossing folder. Met mijn stampingtool heb ik vervolgens een tekstje gestempeld in de rechterbovenhoek van het karton. Voordat ik het karton op de kaart heb geplakt, heb ik eerst op de achterkant twee stukjes lint aan beide zijden geplakt.

Als laatste het plaatje op de kaart plakken en een strikje in het lint maken.

Nog even op een rijtje het gebruikte Papicolor papier:
- Original Cardstock Hagelwit (No. 298930)
- Original Cardstock Abrikoos (No. 298924)

Nog een hele fijne zondag en tot de volgende keer. Laat je een berichtje achter? Ik zou dat heel erg leuk vinden.




2 opmerkingen:

Crealientje zei

Mooi sereen kaartje!
Prachtig zacht kleurtje.
Afbeelding is Super cute. Mooi ingekleurd.
Lieve groetjes Crealientje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een beauty Glenda. Mooi die zachte kleurtjes. Lieve groetjes Miranda