zaterdag 7 oktober 2017

Happy Days



Lieve bloggers, vandaag heb ik een zwarte kaart als ondergrond voor jullie met lekker veel glans van Inka gold



Ik heb een kaart ge-embost met 2 verschillende embossingfolders



Met de dry brush techniek heb ik wat witte gesso aangebracht



Daarna heb ik er 3 kleuren Inka Gold opgewreven de details van het embossing patroon komen zo veel beter naar voren



Ik heb bloemen gestanst uit organza en per 4 op elkaar en gevouwen


Ik heb bloemen gestanst uit hagelwit


Daarna heb ik ze gekleurd met inkt, gevormd en in elkaar gezet


Nog wat aankleden met meeldraden en alle onderdelen kunnen op de kaart


Veel knutselplezier!





Gebruikte producten:
301901 Original ravenzwart
301930 Original hagelwit 

1 opmerking:

Hetty zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
De achtergrond is super geworden met de Inka Gold, wat een mooi efeect geeft dat.
De bloemen zijn ook al zo mooi....
Groetjes Hetty