maandag 25 september 2017

Geniet van de kleine dingen in het leven

Hallo lieve lezer,

Geniet je ook zo van de kleine dingen in het leven?


Zo ook heb ik deze kaart vrij eenvoudig gehouden. 
Met een nieuwe Spelbinder mal heb ik de achtergrond in het zeegroen gestanst.
Voor dat ik deze fijne stans gebruikte heb ik eerst stickit achter
het stuk karton geplakt zodat ik het makkelijker
kan opplakken op een witte basis kaart gesneden uit Hagelwit karton
De vlinders zijn ook uit Hagelwit gesneden en met 
de GoPress and Foil voorzien van een folie laag. '
De tekst is gestempeld op een banner gestansd met een stans
van My Favorite Things. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind. 
Dank je voor het achter laten van je reactie. 

hier nog even een lijstje van het papier


Geen opmerkingen: