zaterdag 23 september 2017

Congratulations with Penny Black



Hoi, hoi, lieve blogdinnen,

Graag wil ik jullie met onderstaande foto's laten zien hoe ik
dit felicitatiekaartje heb gemaakt met stansen van Crealies

Allereerst heb ik de achterkant gestanst met de grootste stans
van deze serie en het hagelwitte karton gerild op
1 cm van de kant. Zo maak je een scharnierkaart.

Met de stansen met kleine open schulpjes heb ik 
4 oplegvellen gestanst uit het Kraft karton.

Met de stansen met de dots heb ik de digi van Penny Black
en nog 3 hagelwitte oplegvellen gestanst.

Daarna een vaandel gestanst uit Kraft karton en uit
hagelwit karton "Congratulations" gestanst en deze tekst
met de Quickie Glue pen opgeplakt.

Deze X-tra stans uit Kraft karton gestanst.

Met de kleinste Double Fun stans de hoekjes gestanst uit Kraft karton.

En het resultaat na alles opgeplakt te hebben.

Papicolor items:

www.all4you-wilma.blogspot.com I am DESIGNER for Creaties met Papier from Papicolor

Geen opmerkingen: