zaterdag 9 september 2017

Baby Boy



Altijd een bijzondere gebeurtenis de geboorte van een baby. En wat is er dan leuker als een zelfgemaakte kaart om de kersverse ouders te feliciteren.
Ik heb een kaartje gemaakt voor een jongetje.


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb.
Een leuke babyfles mal van Dutch Doobadoo.
Een stempel van Marianne Design.
Een blauwe mal van Noor .
en het tekst malletje is van Marianne Design.

Ik ben begonnen met het overtrekken van buitenkant van de DDBD mal op donkerviolet original karton
Deze kleur past perfect bij het ingekleurde plaatje.
Hierna heb ik de binnenlijnen overgenomen op karton Marble ivoor. Hier zit een heel mooi marmereffect in. 


Hier een close up van dit prachtige papier. 

Voor de dop van de fles heb ik een klein stukje ribbelkarton gebruikt.


Dit is de basis waarop ik de kaart heb gemaakt.

Uit karton original mocca heb ik de hartjes mal gestanst.
De tekst is gestanst uit karton Marble ivoor en deze heb ik gemat op donkerviolet original karton.

En dit is dan het eindresultaat. 


Leuk dat jullie mijn blogpost weer kwamen bekijken.
Ik vond het erg leuk om te maken.

Gebruikt papier van Papicolor :
donkerviolet original karton
karton Marble ivoor
karton original mocca

2 opmerkingen:

Corry Dank zei

Wat een schattig kaartje

Bep zei

wat een schatje Elly