donderdag 8 december 2016

Snowglobe

De kerstkaarten kunnen bijna verstuurd worden, maar ik had nog niet genoeg kaarten gemaakt. 
Ik maakte nog een kaart met het mooie papier van Papicolor.


Voor de basis heb ik de mal van de snowglobe (Dutch Doobadoo) overgetrokken op een vel recycled kraft grijs.
De achtergrond heb ik gemaakt door de mal over te trekken op een vel recycled kraft wit en deze door een embossingfolder (Marianne Design) te halen. 
Dit geheel heb ik met 3-tape achter de basis geplakt, zodat er wat diepte ontstaat.
Langs de rand van de globe heb ik een parelketting geplakt.


Vervolgens het ik het ingekleurde afdrukje (Magnolia ingekleurd met ZIG Clean Color) verhoogd opgeplakt.
Onderaan de globe heb ik een stuk kant met bloemen geplakt.
De tekst (Studio Light) heb ik uit recycled kraft zwart gestanst en onder aan de globe geplakt.
De bloemen (Marianne Design) heb ik gestanst uit  original cardstock wit, recycled kraft grijs, recycled kraft bruin en recycled kraft groen.
Als laatste heb ik hier en daar een beetje witte crackle paint en heel veel glitters (Wink of Stella en 
Stickies) aangebracht.


Gebruikt van Papicolor:


Leuk dat je kwam kijken.
Groeten Annemarie 

2 opmerkingen:

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr Linda

Glenda de Heide zei

Prachtig kaartje!

Veel liefs Glenda