zaterdag 23 april 2016

Voorjaar!

Het is echt voorjaar! Alles loopt in een rap tempo uit. 
Heerlijk weer de fris groene blaadjes aan de bomen en struiken. 
De eerste jonge waterkipjes en kleine eendjes heb ik al gezien, zo leuk!

Op mijn kaart zijn de jonge zwaantjes te vinden.

Ik ben aan de slag gegaan met het prachtige metallic karton.
De basiskaart is een stans die ik gebruikt heb.
Ik heb uit ivoor metallic karton een dubbele vierkante kaart gesneden van 14 x 14 cm.
Een stukje snijrand van de mal heb ik iets over de vouw geplaatst voor het stansen.
Zo krijg je een dubbele gestanste kaart.
De mal heb ik nog een keer uit enkel karton gestanst.

Daarop zit een soort frame gestanst uit parelmoer metallic karton. 
Ook dit is een mal die bij de basis mal hoort.

Dit frame is verhoogd opgeplakt door middel van foam blokjes. 
Er achter een mooi afbeelding van een moederzwaan in het water.

De "sigaren" zijn gestanst uit mosgroen en nootbruin karton.
Uit mosgroen karton is ook het blad gestanst.

De prachtige lelie is gestanst uit hagelwit karton.
Zo mooi!

In het hart van de lelie een mooi parel om het af te maken.

Op deze foto is het metallic goed te zien!

gebruikte materialen papicolor:


Leuk dat jullie langs zijn geweest,
graag tot de volgende keer!

groetjes
Neline

6 opmerkingen:

Anneke zei

Heel mooi kaartje!

Margreet zei

Wat een schitterend kaartje
Groetjes Margreet

Hetty zei

Wat een plaatje !!
Echt zo'n mooie voorjaarskaart.
Groetjes Hetty

marian zei

Schitterende kaart.
Groetjes van Marian.

Boukje zei

De witte bloem en de sigaren maken het tot een mooi geheel!
Groetjes Boukje.

Anoniem zei

Mooie en elegante kaart Neline! De bloem komt heel mooi tot zijn recht :)
Groetjes Chantal