zondag 3 april 2016

Hi!

Hi!
Deze vrolijke aapjes hebben er wel zin in!
Ik heb weer een setje ATC kaartjes gemaakt om te ruilen.
Het is zo leuk om al je geruilde kaartjes bij elkaar in een map te stoppen en regelmatig in te bladeren.
Zoveel diverse ATC kaarten!
Geeft ook weer genoeg inspiratie om meer te maken:)


De basiskaart is gestanst uit recycled kraft karton grijs.
Daarop een rechthoek gestanst uit hagelwit karton.
Deze is bewerkt met distress ink bundled sage en tumbled glass.
De bladeren gestempeld om een echte "junglelook" te krijgen

De balk waar meneer aap aan hangt is ook gestanst uit recycled kraft karton grijs en bewerkt met distress ink vintage photo.

De tak is gestanst uit mosgroen karton


Meneer aap is gestanst uit donkerbruin, ravenzwart en nootbruin karton.


Een banaan hoort er natuurlijk ook bij...... gestanst uit narcisgeel karton.

gebruikte materialen van papicolor:

Misschien ruilen we wel een keer ATC?
Wie weet!

Gezellig dat je langs bent geweest,
tot de volgende keer!
Neline

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anneke zei

Wat inzettend leuk deze ATC'tjes. Hier krijgt iedereen
een glimlach op zijn/haar gezicht.

Scraptastisch zei

Ze zijn super Neline!!! staat ook nog op
mijn to do lijstje, haha
Groetjes van Gerie

Petra L zei

Oh geweldig Neline, ik wil zeker wel ruilen met je. Mocht je ook lid zijn van de MD ATC groep op facebook...ik heb daar mijn ATC's staan die nog te ruil zijn. Ook op mijn blog kun je ze vinden. Als het goed is heb ik die bij alle foto's bijgewerkt.

Hoor ik van je?

Lieve groet, Petra

Thea Wildeman zei

Wat een leuke "aapjes" ATC heb je gemaakt Neline, wordt je zeker vrolijk van als je die krijgt.
Die leuke diertjes van Eline lenen zich heel goed voor de ATC hé!
Denk dat ik zo tussendoor toch ook maar eens ga beginnen.
Groetjes Thea

Anoniem zei

Neline je weet dat ik gek ben van de diertjes toch? Dus wat vind ik ervan ... waanzinnig leuk!
Groetjes Chantal

Renate zei

Je hebt er een paar super guitige kaartjes van gemaakt. Lekker speels. Helemaal leuk!!!

-xies- Renate.

Miranda V zei

Wat bungelen de apen leuk! De ATCtjes zijn geweldig geworden!

Lydia Boode zei

Wat een leuke atc kaartjes zijn dit geworden zeg.
Groetjes

Marina zei

Super leuk zijn ze als je nog hebt wil ik er wel eentje ruilen :)

Groetjes Marina

Neline zei

Dames, dank voor jullie reacties!! Petra en Marina...de ATC zijn allemaal geruild/gereserveerd.
Volgende keer misschien?
groetjes
Neline

Boukje zei

Superleuk geworden!
Groetjes Boukje.

Liefs Ineke zei

Super Neline

Liefs Ineke