maandag 11 april 2016

Theezakjes boekje.

Voor mijn blogpost heb ik een theeboekje gemaakt met
de labelstans van Marianne Design.
Er zitten zulke leuke opzetstukjes bij die ik als
vakje heb gebruikt.
Om dit te maken heb ik Recycled Kraft Bruin papier gebruikt.
 
 
 Ik ben begonnen met het stanzen van de labels.
8 stuks.
Ik heb ze toen met een sjabloon en Distress inkt gekleurd.
 
 
Daarna heb ik stempels van Art Journey gebruikt en met Versamark gestempeld
en toen witte embossing gebruikt.
Toen met de heatgun bewerkt.
 
 
Van de 8 labels een boekje gemaakt met daarbij een vakje.
 
 
 Voor op het etiketje van het theezakje een vierkantje gemaakt en bestempeld.
Dit op het etiketje geplakt.
 
De 8 labels heb ik als volgt gebruikt:1 voor de voorkant, 1 voor de achterkant.
De andere 6 heb ik twee aan twee tegen elkaar geplakt.
Je hebt daardoor 3 labels met aan twee kanten een vakje waar een theezakje in kan.
 
 Ik heb een harmonicavouw gemaakt van het Kraft papier.
Daar heb ik de labels opgeplakt.
 
 
Het ziet er dan zo uit.
 
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Groetje, Anneke



6 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig Anneke! Wat een leuk idee om een theeboekje te maken :)
Groetjes Chantal

Neline zei

Prachtig Anneke!!
groetjes
Neline

Anja zei

Heeey die Anneke!

Wat een leuk idee en wat leuk gedaan! TOP !!

groetjes van Anja

Creanita60.blogspot.nl zei

Wat een leuk idee!
Groetjes Anita

Diny zei

wat ontzettend leuk gedaan Anneke!
Groetjes Diny

Liefs Ineke zei

Schitterend gedaan Anneke

Liefs Ineke