dinsdag 19 april 2016

Doosje


Hallo creatieve blogger,

Vandaag weer aan mij om je wat te laten zien met het schitterende papier van Papicolor. Nou ben ik ook veel in de keuken bezig met van alles en was ik op zoek naar kleine doosjes om wat lekkers in mee te nemen als ik op visite ga bij iemand of als zomaar een aardigheidje.
Kwam er niet uit en heb mijn Silhouette Cameo maar weer eens aan gesloten ( erg he stond al bijna 2 jaar stil ) en alles werkte gelijk weer super. 


Een doosje gesneden uit zeegroen en voor de strik uit turkoois, vond het zo nog al saai dus voor het in elkaar zetten heb ik alle losse onderdelen met een achtergrond stempel bestempeld met versamark en kleur aan gebracht met panpastels, heel dun laagje net voor het zicht.

Gebruikt papier :


Dus ik ben nog wel even bezig met een aantal doosjes op voorraad te maken.

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met dit doosje en lees je reactie altijd graag.


4 opmerkingen:

Hetty zei

Mooie doosje heb je gemaakt.
Leuke touch met alle extra's.
Groetjes Hetty

Anneke zei

Jouw doosje is heel mooi geworden.

Anoniem zei

Heel mooi doosje Wenda! De stempels geven een heel chique effect vind ik :)
Groetjes Chantal

Boukje zei

Mooi doosje geworden, mooie zachte kleuren!
Groetjes Boukje.