zaterdag 30 januari 2016

Always Funny


Hallo creatieve blogger,

Het is mijn beurt weer om je een creatie met papier te laten zien vandaag, nu ben ik de laatste tijd gek op kleine labels voor aan pakjes en cadeautjes.
Dit is een cadeautje voor een collega die afscheid heeft genomen op de zaak bij mijn vriend, ze hadden geld op gehaald en aan mij de vraag om er nog even iets leuks van kon maken. Het zakje had ik in dit geval nog liggen en dus in bij passende kleuren een label gemaakt.


Het label is een stans van Taylored Expressoins en de bloemen zijn van MFT, van wie de tekst stempel is weer ik niet. Het maakt een pakje echt af vind ik persoonlijk heb er ook een paar liggen om aan een bloemetje te doen.


Dit  label heb ik ook pas gemaakt, tegenwoordig maak ik graag gezonde koekjes in de keuken en die zijn ook leuk om weg te geven en dit is er een met bij passende stempels en stansen ook weeer van Taylored Expressions.

Gebruikt papier : 

Roze - (No.214606) Smart A4 felroze 
Groen - (No. 301952) Original A4 lentegroen 
Geel - ( No. 214610) Smart A4 geel
Donker Blauw - (No. 301252) HobbyCard A4 donkerblauw 
Licht Blauw - (No. 301251) HobbyCard A4 blauw 

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze labels en lees je reactie altijd met plezier.


3 opmerkingen:

Gina zei

Heel mooi kadozakje Wendy! Prachtige kleuren ! Ook het koekjeslabel is origineel! Groetjes, Gina

Thea Wildeman zei

Wauw, Dat is weer een beauty Wenda
Schitterend gemaakt.
Groetjes Thea

Anneke zei

Wat een lief,schatttig kaartje.