vrijdag 22 januari 2016

Celebrate

Goedemorgen lieve lezer,

Vandaag weer een kaartje van mij.
Deze keer heb ik gekozen voor een eenvoudiger look.


Uit wit Hagelwit Cardstock heb ik een basis kaart gesneden van 
15x21 cm en dit dubbelgevouwen.
Uit het reststuk dat is overgebleven heb ik een strook van 14,5 x 10 cm gesneden
en dit geembost met een Aurelie embossing folder.
Deze strook is met 3d foam tape opgeplakt en voorzien van een lintje.

Uit een stukje hobbykarton heb ik een vierkant gesneden van 
13x13cm en hier op gestempeld.
De stempels die gebruikt zijn komen van een sheet van Taylored Expressions.
Deze stempels kun je over elkaar heen stempelen in verschillende kleuren
inkt. 

Dit stuk is ook met 3d foam tape opgeplakt. 

Ben weer erg benieuwd wat je van de kaart vind.
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


4 opmerkingen:

Petra L zei

Mooi door eenvoud Lydia al denk ik dat het eenvoudiger uit ziet als het is. Denk dat er wel degelijk wat werk aan zat. Mooi :-)

Lieve groet,Petra

Thea Wildeman zei

Eenvoudig maar wel schitterend Lydia.

Groetjes Thea

Anneke zei

Een less is more kaart. Dit zijn inderdaad leuke stempels
waar je veel mee kunt doen. Bedankt voor deze blogpost.

Joke de Wit zei

Prachtig Lydia.Gr.Joke