donderdag 28 januari 2016

Love

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien en het is een eenvoudige kaart geworden met mooi papier van Papicolor en met mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:

~ Scrapvel hart/bloem lavendel nummer 298959 ~


Werkwijze van de kaart:

Snijd lavendelkleurig karton van 15 x 30 cm
Ril deze op 15, 18, 21 en 28 cm en vouw en plak in model
Snijd 3 x de randmal uit en verwerk deze op je kaart
Snijd wit van 15,5 x 14,5 cm en plak dit op de kaart
Snijd het designpapier 14 x 14 cm en plak dit ook op de kaart
Snijd en embos de vierkante mal uit wit karton
Teken de mal na op lavendelkleurig karton, zodat je de mal hierop kunt plakken.
Verwerk het plaatje hieronder


Ook de roosjes heb ik zelf gemaakt met de rolroosjes van Noor! Design.


Dit is mijn kaart weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

5 opmerkingen:

Gina zei

Eenvoudige kaart ?? PRACHTIGE kaart ! Zo romantisch met die bloemen :) Groetjes, Gina

Marina zei

Super mooie kaart Ineke!

Groetjes Marina

Joke zei

Wat super gaaf gedaan. En je zegt eenvoudig....niet echt een hele eenvoudige kaart toch? Hij is erg mooi gemaakt.
Groetjes Joke

Thea Wildeman zei

WAUWIE, wat een beauty weer Ineke.
Schitterend geworden!!
Groetjes Thea

Anoniem zei

Prachtige en romantische kaart Ineke! Prachtige alle rozen :)
Groetjes Chantal